Het is het jaar 2040. De moderne techniek domineert het leven van de mens: welvaart en vooruitgang is er volledig afhankelijk van. Overal op aarde verrezen metropolen, massasteden, waarin deze techniek als een rode draad door het leven loopt. Immense wolkenkrabbers, hover auto's en niet geheel onbelangrijk: buitenaards leven. Het stereotype beeld van de Alien verdween al gauw toen er daadwerkelijk buitenaards leven op Aarde landen. De wezens bleken behulpzaam te zijn en deelden hun technologie met de mens. De Aarde werkte samen met de planeet Amnesia, waarbij hulpbronnen en kennis word gedeeld. Deze vreedzame samenleving bleek echter een façade. Tien jaar na de het eerste contact viel het volk van Amnesia vinnen met een enorm leger. Door hun samenwerking weten de wezens veel over de mens en hun technologie. Misschien wel teveel.. Kan jij de oorlog stoppen en de aarde redden?

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het is het jaar 2040. De moderne techniek domineert het leven van de mens: welvaart en vooruitgang is er volledig afhankelijk van. Overal op aarde verrezen metropolen, massasteden, waarin deze techniek als een rode draad door het leven loopt. Immense wolkenkrabbers, hover auto's en niet geheel onbelangrijk: buitenaards leven. Het stereotype beeld van de Alien verdween al gauw toen er daadwerkelijk buitenaards leven op Aarde landen. De wezens bleken behulpzaam te zijn en deelden hun technologie met de mens. De Aarde werkte samen met de planeet Amnesia, waarbij hulpbronnen en kennis word gedeeld. Deze vreedzame samenleving bleek echter een façade. Tien jaar na de het eerste contact viel het volk van Amnesia vinnen met een enorm leger. Door hun samenwerking weten de wezens veel over de mens en hun technologie. Misschien wel teveel.. Kan jij de oorlog stoppen en de aarde redden?

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Mijn naam is Joey

    joey
    joey
    Moderator boards


    OW's :
    Mijn naam is Joey Left_bar_bleue10 / 10010 / 100Mijn naam is Joey Right_bar_bleue
    Aantal berichten : 161
    Registratiedatum : 15-05-14

    Mijn naam is Joey Empty Mijn naam is Joey

    Bericht van joey za jun 07, 2014 4:09 pm

    Hallo allemaal:

    Mijn naam is Joey (ook ingame) en ik ben 16 jaar oud.
    Ik woon in Almelo op dit moment.
    Ik hou van Forumen (dit is tevens ook mijn forum), munten verzamelen, postzegels verzamelen en munten en kogels zoeken met me metaaldetector.

    Ik heb adhd en pdd-nos dus houd daar gelieve rekening mee.
    Ik zal niet snel boos worden integendeel juist! ik bedoel het goed en wil graag helpen.
    Dus heb je een vraag? Zit er niet mee! Ik help je graag verder.

    Ik hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben.

    Groetjes van joey
    Skyra
    Skyra


    OW's :
    Mijn naam is Joey Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Mijn naam is Joey Right_bar_bleue
    Aantal berichten : 90
    Registratiedatum : 14-06-14
    Leeftijd : 21
    Woonplaats : Under your bed

    Mijn naam is Joey Empty Re: Mijn naam is Joey

    Bericht van Skyra do jul 03, 2014 4:35 pm

    Hoi!
    Hier komt de sokkenvraag....
    Welke kleur sokken heb je nu aan?
    joey
    joey
    Moderator boards


    OW's :
    Mijn naam is Joey Left_bar_bleue10 / 10010 / 100Mijn naam is Joey Right_bar_bleue
    Aantal berichten : 161
    Registratiedatum : 15-05-14

    Mijn naam is Joey Empty Re: Mijn naam is Joey

    Bericht van joey do jul 03, 2014 4:37 pm

    grijst geel met zwart XD
    wil je dat die sheet word gebruikt voor de gebruikers die een sheet maken?
    Skyra
    Skyra


    OW's :
    Mijn naam is Joey Left_bar_bleue0 / 1000 / 100Mijn naam is Joey Right_bar_bleue
    Aantal berichten : 90
    Registratiedatum : 14-06-14
    Leeftijd : 21
    Woonplaats : Under your bed

    Mijn naam is Joey Empty Re: Mijn naam is Joey

    Bericht van Skyra do jul 03, 2014 4:39 pm

    Hmm, ik regel daar wel even een andere voor, deze is namelijk voor Skyra voor o.a. de RPG...
    Leuke sokken btw! Heb je huisdieren?

    Gesponsorde inhoud


    Mijn naam is Joey Empty Re: Mijn naam is Joey

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu za apr 27, 2024 10:03 pm