Het is het jaar 2040. De moderne techniek domineert het leven van de mens: welvaart en vooruitgang is er volledig afhankelijk van. Overal op aarde verrezen metropolen, massasteden, waarin deze techniek als een rode draad door het leven loopt. Immense wolkenkrabbers, hover auto's en niet geheel onbelangrijk: buitenaards leven. Het stereotype beeld van de Alien verdween al gauw toen er daadwerkelijk buitenaards leven op Aarde landen. De wezens bleken behulpzaam te zijn en deelden hun technologie met de mens. De Aarde werkte samen met de planeet Amnesia, waarbij hulpbronnen en kennis word gedeeld. Deze vreedzame samenleving bleek echter een façade. Tien jaar na de het eerste contact viel het volk van Amnesia vinnen met een enorm leger. Door hun samenwerking weten de wezens veel over de mens en hun technologie. Misschien wel teveel.. Kan jij de oorlog stoppen en de aarde redden?

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het is het jaar 2040. De moderne techniek domineert het leven van de mens: welvaart en vooruitgang is er volledig afhankelijk van. Overal op aarde verrezen metropolen, massasteden, waarin deze techniek als een rode draad door het leven loopt. Immense wolkenkrabbers, hover auto's en niet geheel onbelangrijk: buitenaards leven. Het stereotype beeld van de Alien verdween al gauw toen er daadwerkelijk buitenaards leven op Aarde landen. De wezens bleken behulpzaam te zijn en deelden hun technologie met de mens. De Aarde werkte samen met de planeet Amnesia, waarbij hulpbronnen en kennis word gedeeld. Deze vreedzame samenleving bleek echter een façade. Tien jaar na de het eerste contact viel het volk van Amnesia vinnen met een enorm leger. Door hun samenwerking weten de wezens veel over de mens en hun technologie. Misschien wel teveel.. Kan jij de oorlog stoppen en de aarde redden?

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    {soldaat Aarde} joey

    joey
    joey
    Moderator boards


    OW's :
    {soldaat Aarde} joey  Left_bar_bleue10 / 10010 / 100{soldaat Aarde} joey  Right_bar_bleue
    Aantal berichten : 161
    Registratiedatum : 15-05-14

    {soldaat Aarde} joey  Empty {soldaat Aarde} joey

    Bericht van joey za jun 07, 2014 3:52 pm

    Personagekaart van joey  (Karakterkaart)

    Ingame naam: joey ( moet nog worden aangepast)
    Groepen waar ik bij hoor: soldaten van de planeet aarde

    Personage beschrijving:

    Me naam is joey ik ben 26 jaar ben een man werk bij het mensen leger. Ik ben geboren in liquicity en had het er erg naar me zin. Ik gun andere mensen heel wat maar die wezens kan ik niet uitstaan! ik ben vaak erg actief en werk hard. Ik verdien in het uur wel 120 euro
    er zijn mensen die in het leger wel 560 euro verdienen. Ook gewoone soldaten.

    Mijn Geschiedenis: Ik ben geboren in liquicity Ik was nergens bang voor. Ik durfde van alles aan en toen ik 12 jaar was ging ik al op vechtsport Dit ging me goed af! op me 16de had ik al een zwarte band. Vanuit daar ging ik gelijk werken bij het leger. Ze leerden me met wapens overweg te gaan en al gauw leerde ik ermee omgaan. Nu ben ik 26 jaar oud. Ik werk nog steeds als soldaat in het leger en het gaat me goed af. heb ondertussen al veel mensen  gered en het lijkt wel een hobby te worden ;D

    idiaalbeelbeeld voor in de toekomst

    ik wil later bij de doctoren groep werken om mensen te redden in plaats van wezens te doden dat lijkt me veel leuker en ikzelf wil eigenlijk nog niet zo jong sterven. Ik heb nog veel geluk gehad met die wezens. het spel is eigenlijk heel simpel. Ontwijk de kogels en raak de ander. Ik vind dit werk steeds minder leuk worden en ga daarom soliciteren als docter binnenkort

    Dit is me beschrijving ik hoop dat jullie het leuk vinden Very Happy

      Het is nu vr mei 10, 2024 10:27 pm