Het is het jaar 2040. De moderne techniek domineert het leven van de mens: welvaart en vooruitgang is er volledig afhankelijk van. Overal op aarde verrezen metropolen, massasteden, waarin deze techniek als een rode draad door het leven loopt. Immense wolkenkrabbers, hover auto's en niet geheel onbelangrijk: buitenaards leven. Het stereotype beeld van de Alien verdween al gauw toen er daadwerkelijk buitenaards leven op Aarde landen. De wezens bleken behulpzaam te zijn en deelden hun technologie met de mens. De Aarde werkte samen met de planeet Amnesia, waarbij hulpbronnen en kennis word gedeeld. Deze vreedzame samenleving bleek echter een façade. Tien jaar na de het eerste contact viel het volk van Amnesia vinnen met een enorm leger. Door hun samenwerking weten de wezens veel over de mens en hun technologie. Misschien wel teveel.. Kan jij de oorlog stoppen en de aarde redden?

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Het is het jaar 2040. De moderne techniek domineert het leven van de mens: welvaart en vooruitgang is er volledig afhankelijk van. Overal op aarde verrezen metropolen, massasteden, waarin deze techniek als een rode draad door het leven loopt. Immense wolkenkrabbers, hover auto's en niet geheel onbelangrijk: buitenaards leven. Het stereotype beeld van de Alien verdween al gauw toen er daadwerkelijk buitenaards leven op Aarde landen. De wezens bleken behulpzaam te zijn en deelden hun technologie met de mens. De Aarde werkte samen met de planeet Amnesia, waarbij hulpbronnen en kennis word gedeeld. Deze vreedzame samenleving bleek echter een façade. Tien jaar na de het eerste contact viel het volk van Amnesia vinnen met een enorm leger. Door hun samenwerking weten de wezens veel over de mens en hun technologie. Misschien wel teveel.. Kan jij de oorlog stoppen en de aarde redden?

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    Extra regels (omtrent het spel)

    joey
    joey
    Moderator boards


    OW's :
    Extra regels (omtrent het spel) Left_bar_bleue10 / 10010 / 100Extra regels (omtrent het spel) Right_bar_bleue
    Aantal berichten : 161
    Registratiedatum : 15-05-14

    Extra regels (omtrent het spel) Empty Extra regels (omtrent het spel)

    Bericht van joey zo jun 08, 2014 9:28 am

    Extra RPG regels (Om het realisistich en netjes bij het spel te laten)

    Om te beginnen,

    Als je een rpg speelt is het belangrijk dat er extra regels zijn buiten het forumreglement om. Dit is om het spel zo realistisch mogelijk te laten verlopen en het spel zo dicht mogelijk bij het verhaal te laten afspelen. Dat zijn de regels die ik zomenteen hieronder ga neerzetten. Bij voorbaat trachten alle gamers hieraan te voldoen als ze rpgen. Bij voorbaat dank,

    De regels die van toepassing zijn:

    1: Hou je Personage/karakter bij het onderwerp van het forum. Dus niet in 1 keer zeggen zo van ''Ik ben Herman ik ben 0 jaar oud en woon op mars'' maar maak er iets moois van wat bij het onderwerp past ''ik ben Kim ik ben 29 jaar oud en woon op Aarde''

    2: Ga geen eigen waarheid spelen. Dus als het verhaal als volgt loopt: ik: Ik loop naar de grote stad Liquicity omdat me Auto stuk is en toen kwam ik stan tegen. Ik vroeg of hij me wilde helpen met me auto te maken. Jij: Nee maar ik kom je niet tegen ? ik was ergens anders (dat is eigen waarheid) Als je geen geen eigen waarheid hebt zal je het als volgende doen: Jij: ik zeg tegen kim ja is goed ik zal je helpen maar ik zie hier geen auto staan? Kun je me vertellen waar de auto dan wel staat? Enz enz. enz.

    Dit waren de 2 kopregels Er volgen nog update's

    groetjes van joey

      Het is nu do maa 28, 2024 5:28 pm